Adult Stories Forum

DurumOffline
No Avatar
Uyarż:
Profil detaylarżnż görmek iēin üye giriži yapmalżsżnżz

Üyelišiniz bulunmuyorsa Kayżt ol linkine tżklayarak kayżt olabilirsiniz.

Onu Fucks purjus Niece

Post #1

Onu Fucks purjus NieceMa võtsin oma vennatütar Beth ja sõitsin basseinipallile Clevelandis oma 18. sünnipäevaks. Ta pöördus paar nädalat tagasi 18-aastaseks ja see oli esimene kord, kui võtsime koos kokku. Me elasime Pennsylvanias ja oleme mõlemad innukad Yankee fännid ja otsustasime mängida konksu ja minna mängu vaatama ja lõbutseda. Ma olen abielus, et ma pidin oma naisele valetama ja ütlema talle, et ma lähen mängu koos sõbraga ja me läksime magama üleöö. Ma ei tahtnud, et mu naine teaks, et veedan aega üleöö koos oma vennatütariga teises linnas; ta ei oleks seda lubanud. Mu vennatütar oli suur Yankee fänn ja tahtis neid näha halvimal viisil ja tahtis ka oma onu Jimi poole pidu pidada. Ta on alati olnud naiivne ja ei arvanud, et samas toas oli seal onu. Ma ütlesin Bethile, et ta ei räägi kellelegi meie reisist, sest nad võivad hulluks saada, eriti tema tädi, nii et ta nõustus sellega vaikselt. Minu plaan oli saada tema purjus ja siis proovida teda kurat.Ma arvasin alati, et minu vennatütar Beth oli kuum ja oli uudishimulik, et näha, mis juhtub siis, kui veetsime öö koos ühes ruumis pärast kogu päeva pidustamist. Tal oli suured tissid, suur keha ja oli väga ilus. Ta meeldis flirtida ja oli väga lõbus. Ta oli püüdnud mind juba mõnda aega jooma, kuid ma pööran teda alati maha, sest ma arvasin, et onu, et onu on oma vennatütariga joomine. Ma muutsin selle üle, kui ma nägin oma naise seksuaega oma vennapoegaga (vt Lisa sundimine), kes juhtub Beti kaksikuks. Ma otsustasin, et tahtsin sama asja, mida mu naine sai, kuuma sobimatut seksi noorema sugulase vastu ja nüüd, kui Beth oli seaduslik, ma andsin talle hea vana kolledzi proovida.Kui ta autosse sisenes, põrandas ta oma riided. Ta oli lühikese seelikuga ja tema tissid olid peaaegu oma kukkumisest välja kukkunud. Ta istus, kummardus ja andis mulle suudluse huultele ja ütles tere. Ma ütlesin tere ja me läksime. Sõit tundus, et see kestis umbes 5 minutit, sest ma püüdsin alati vaadata oma tissid või näha tema aluspüksid, sest tema seelik pidas jalgu.Me jõudsime mängu ja istusime oma suurtesse kohtadesse ja hakkasime jooma. Ta oli noor ja ei teadnud, kuidas ennast kiirendada. Mängu lõppedes peab tal olema 10 veini jahutit, kui mul oli 2 õlut. Nüüd oli ta purjus ja me läksime meie hotellituppa. Me saime ruumi ja seal oli ainult ülisuur voodi. Ma ütlesin talle, et saan meile uue ruumi ja ta ütles, et see oli ok, kui ma ennast käitun. Ma ütlesin talle, et püüan ja me mõlemad naersime.Ta oli metsikus tujus ja sai voodisse ja hakkas hüppama. Tema seelik lendas nagu näitus Man Showst. Ta ei teadnud, et tema onu nägi tema aluspüksid ja tema tissid olid põgenenud oma pluusist ja olid ainult nähtaval rinnahoidjal. Ma sain temaga voodisse ja hakkasin ka hüppama. Ma haarasin tal vööst ja hüppasin temaga. Mu käed jõudsid juhuslikult üles ja tõmbasid oma rinnahoidja. See läks lendama ja nüüd tema tissid me kõikjal kohale lendame. Lõpuks märkas ta, mis juhtus ja hüppas, ja ütles, et purjus "Uncle Jim, vaata minu tissid, nad kukkusid välja ja ma isegi ei teadnud." Ta kukkus voodisse ja naeris ja ma panin tema kõrvale. Ta ei teinud seda t katta oma tissid ja tema seelik tõmbas üles ja tema jalad levisime ja nägin tema tuss juukseid, mis tõusis oma aluspüksidelt välja. Ta oli ilmselgelt häbistatud ja tal oli raske keskenduda.Ma otsustasin näha, kui kaugele ma võin seda teha ja hakkasin oma tissid hellitama ja hõõruma oma nibusid pehmelt. Ta soovis seda ilmselt, kuid ta ütles: "Onu Jim, palun ärge puudutage mu sõnu ja hõõruge mu nibusid, see pole õige." Ma ütlesin: "Beth, keegi ei tea kunagi, las ma puudutan neid üks minut." Ta ei öelnud midagi, nii et ma lihtsalt hoidsin seda. Mõne minuti pärast otsustasin ma oma nibudega imeda ja kui ma hakkasin, ütles ta: "JULGE JIM! Sa olid ainult neid puudutanud, mitte imeda!" Ma vastasin: "Kallis, ma puudutan neid ainult suuga." Ta kurkas, kuid ei vastanud, nii et ma teadsin, et ta on kas koos sellega või liiga kaugele hoolitsemiseks ja mõlemal juhul tähendas, et ma ei kavatse peatuda ja ma kavatsesin seda edasi lükata.Ma lükkasin seda edasi, pannes oma käe reie sees ja hakkasin seal seal hõõruma. Ta ei öelnud midagi nii, et ma hakkasin aeglaselt üles sõitma, kuni ma puudutasin oma aluspüksid sõrmedega ja siis hakkasin aeglaselt oma tutti tema aluspükside kaudu hõõruma. Ta heitis mulle "Onu Jim nooooo, sa ei saa mu tussiga ühendust võtta, sa oled mu onu ja see on vale. Palun, palun, palun." Ma hoidsin hõõrudes ja ütlesin: "Ma puudutan sind ainult sinu aluspükside kaudu, lihtsalt laske mul paar minutit massaa hõõruda." Lõpuks ütles ta, et "sa saad mind minu aluspüksid ainult mõne minuti jooksul hõõruda ja siis peate mind puudutama."Ma olin nüüd jõudnud järgmisse etappi, kus minu vennatütar tema parema hinnangu vastu, sest ta oli purjus, lubas mul oma tutti tema aluspükside kaudu hõõruda. Kuigi ma püüdsin hõõruda, püüdsin mõelda viisile, kuidas tema aluspüksid ära saada. Lõpuks oli mul plaan ja peatusin oma tussid oma aluspükside kaudu ja hakkasin oma aluspüksid maha tõmbama. Ta hüüdis kohe "UNCLE JIM! STOP! Ma pole kunagi öelnud, et sa võiksid mu püksid maha lasta! Ma ei teadnud, et ta oli neitsi, kuni selle hetkeni, ja ütles talle: "Beth, sa ütlesid mulle, et ma pean lõpetama oma tusside hõõrumise oma aluspükside kaudu ja ma peatun. Ma tahan lihtsalt näha, mida teie tuss näeb välja. Lihtsalt üks kord, lubage mul näha oma tutti, lihtsalt kiire pilk. "Ta püüdis mõelda oma purjus olekus ja lõpuks ütles: "Onu Jim, ma ei lase sul aluspüksid maha võtta, sa üritad mind keppida, kui ma teen ja sa oled mu onu ja ma olen neitsi. " Ma ütlesin: "Kallis, lase mul otsida minut, ma lihtsalt tõmmake aluspüksid küljele ja võtan palun kiiresti." Ta ei öelnud midagi, nii et ma võtsin selle jah ja hakkasin oma aluspüksid küljele tõmbama. Ma hakkasin nägema rohkem oma tuss juukseid ja hoidsin oma aluspüksid liigutades ja lõpuks nägin tema tutti. Tal oli väikesed huuled, millel oli suur pung, mis peitis oma clitit. Jaotasin tema jalad võimalikult laialt ja see avas oma vitt huuled ja ma nägin, et tema kuradi auk suleti; ilmselt oli ta neitsi.Ma läksin oma tussile lähemale, et see lõhnaks ja ma tõmbasin tema vitt huulte peale ja ta ütles: "ÄRGE TÜHISTA! Seda saab vaadata ja haarata seda perversse, kuid te ei saa seda puudutada."Ma ütlesin: "Las ma lihtsalt levin su tuss huuled, et saaksin tegelikult näha oma tutti." Ta ei öelnud midagi, nii et ma hoidsin oma sõrmi tussil huulte ja levisin neid mõne tolli jooksul, nii et ma sain suurepärase ilme ja nuusutan. Kuna ma sain lähemale, nägin, kuidas tema tuss märjaks sai; ta naudis mind selgelt oma tussiga. Ma pole kunagi varem olnud neitsi, nii et ma olin väga uudishimulik, milline oli neitsi tuss. Isegi tema tutti huulte levitamisega lõpetas tema kuradi auk suletud. Ma pole kunagi oma elus kuumemat asja näinud ja mu kukk oli raskem kui ma kunagi mäletan. Ma hakkasin oma clitil pehmelt puhuma, kui ma masseerisin tuss huule. Ta hakkas oma puusad ja kubemeid liigutama, kui ma seda hoidsin. Lõpuks kolisin mu sõrmega oma klitetti ja hõõrusin seda pehmelt.Ma hoidsin oma sõrme tussis ja liigutasin seda veidi edasi-tagasi, hoides oma neitsinahva puutumatuna, kui ta vaigistas. ?Sa ei saanud seda teha, sa tegid mind seal märgaks ja tundsin, et mu tussil on kummaline kokkutõmbumine, mis tegi mulle tundub, et ma pole kunagi varem tundnud. Palun võtke sõrm mu tussist välja. "Tal peab olema orgasm, kuid ma ei suutnud seda tunda, sest mul ei olnud mu sõrmega oma sõrme. Ma tahtsin kukkade poolt oma kirsi popida, mitte mu sõrme ja nüüd ma teadsin, et mul on hea võimalus oma vennatütar vittida. Tõenäoliselt ei oleks ta kunagi lasta mul seda teha, kui ta poleks purjus, kuid alkohol aitas mul oma kaitsemehhanisme lõhkuda. Nüüd liikusin oma keelt oma clitile ja lakkasin seda õrnalt ning ta karjus "Onu Jim! EI! ÄRGE MINU PUSSI! PÄRAST JA SINU ON MINU KÕIGE! PALUN! PLEASE!" Ma ignoreerisin tema väiteid ja kaevasin, sest ta ei võitnud minu vastu. Ta ei öelnud mulle, kuid ta lubas mul lakkuda tema clit ja liigutada oma puusad, et suurendada survet tema keelele. Ma hakkasin tema kogu tuss lakkuma ja oma keele kinni panema ja ma võin öelda, et ta läheb uuesti cum. Ta oli hingav ja veetis oma puusad kiiresti, kui ma oma clitile kinni ja hakkasin seda imema. Ta karjus rõõmuga ja tuli kogu mu nägu, kui ta hõõrus oma tuss kogu mu nägu, kuni ta hakkas oma piigist alla tulema ja siis kukkus voodisse.Ma nägin kiiresti oma voimalust kurat teda maha võtta ja püksid ja aluspesu maha võtta ja levitada tema jalad võimalikult laiale. Ma kolisin oma aluspüksid üle ja kolisin oma riista niiske ja valmis tussiga ja lükkasin pea sisse. Kui ma seda tegin, haarasin oma mobiiltelefoni ja alustasin videot; Ma tahtsin, et minust võetaks minu vennatütarite kirssi kohta rekord. Beth püüdis kohe krampida ja karjus: "UNCLE JIM! NOOOO! VÕI VÕI KOKKU MEESEST! Ma ei taha, et sa mind kuraditaksid! . " Ma hoidsin oma riista pea oma tussis ja ütlesin: "Beth, lihtsalt lase mul see mõneks minutiks panna. Ma luban, et ma võtan selle minuti jooksul välja. Kas see pole hea?"Beth ütles: "Onu Jim, see on tore, aga sa oled mu onu ja see ei ole õige. Ma lasen sul seda ühe minuti jooksul hoida, kuid ei ole minu sees; ma ei kasuta sünnitamist. ONE MINUTE ja siis võta see välja. " Ma hakkasin kohe oma riista sügavamale suruma, kui Beth karjus "NOOOO! ÄRGE POP MY CHERRY! STOP! IT HURTS! STOP PUSHING IT IN! ! OHHHHHH! OH MINU JUMAL! IT HURTS! Peatage! SINATUD MINU JUUST! Ma püüdsin ja ütlesin: "Beth, ma lihtsalt tahan, et me teaksime, milline tunne on panna oma riista kogu oma tuss sisse. su vitt. Ma luban, et võitsinBeth kaotas kiiresti kontrolli ja ütles: "Kas sa lubad, et mulle ei jõua?"Ma sain nüüd aru, et ma kavatsen temaga cum ja ma ütlesin: "Ma luban, et ei suuda oma vittis cum." Nüüd hakkasin teda kuratima, tõmmates selle välja, kuni ainult pea oli ja see lükkas selle tagasi. Mu kukk oli tema verega kaetud; tema neitsinahkade rebimisest. KÄESOLEV KASUTATUD KUUM; Ma TÜRIDA TEIE SÜNDI JUURI! Olen kindel, et saan vere videot tõendina oma süütuse võtmisest. Ma sain iga insultiga sügavamale ja lõpuks sain selle kõik koos oma pallidega, mis toetasid tema perset, kui liikusime koos, et proovida seda võimalikult sügavale. Siis hakkasin teda sügava pika löögiga tõesti kuratima ja ta kummardas iga kord, kui ma koju tõmbasin. Ma võin tunda, et minu vennatütar vitt pingutab, kui ta oli valmis uuesti cum, nii et ma lükkasin oma riista kogu tee ja siis tundsin, et tema tuss pigistab mu riista uuesti ja uuesti, kui ta uuesti tuli.Ta tuli orgasmist maha ja ma olin ikka veel sügavale temasse maetud. Ta ütleb: "Onu Jim, võta see nüüd välja, ma ei taha, et sa mind minema hakkaksid." Ma ütlesin, et "ärge muretsege mett, ma ei taha sinus cum ja ma olen ka fikseeritud, et sa ei saaks minust rasestuda." Nüüd oli see kogu vale, kuid kukk tussis ei oma südametunnistust. Beth ütles: "Ma arvan, et sa suudad mind veidi kauem kurat, aga palun tõmmake enne cum." Ma võin öelda, et ta töötab, et lubada mul teda cum; ta uskus, et minu vale ja tema purjus olnud riik lubas mul temaga rääk**a.Ma panin tema jalad õlgadele ja hakkasin teda kõvasti pumbata. Ta oli kurvav ja gruntimine ja oli täiesti kuradi mulle tagasi nii raske kui ta vois. Me mõlemad ehitasime vastastikust orgasmi, mida ei saanud eitada. Ma ütlesin Bethile, et "ma lähen oma tutti, ärge muretsege, et sa ei rasestuda, ma olen kindel." Ta ei öelnud midagi ja lihtsalt keppis mind nii kõvasti tagasi kui võimalik. Ma hakkasin paisuma, kui ta uuesti tuli ja siis ma tulistasin oma tugeva sperma sügavale oma tutti. Me tulime kokku ja ma ei suutnud uskuda, kui uskumatu oli cum minu vennatütar tihe neitsi tuss, kui ta oli Cumming minu kukk teades ta oli kaitsmata ja mu sperma võib immutada teda. Ma peatasin video seansi oma mobiiltelefonis ja panin selle alla. Olin kindlasti see video salvestanud ja seda ikka ja jälle jälginud,Me lõpetasime liikumise ja lihtsalt ässitasime meie post orgasmi õndsuses. Ma suudlesin tema kaela ja imin siis oma tissid ja nibud ning ütlesin talle, kui kuum ta oli. Ta küsis minult: "Onu Jim; kas ma olen hea kurat?" Ma ütlesin: "Beth, sa oled parim." Ta tänas mind ja küsis: "Onu Jim, kuidas tädi Lisa'ga?" Ma ütlesin talle, et "keegi ei pea sellest teadma, välja arvatud meid. Ma mäletan alati, et armastan sind. See oli maailma kõige ilusam tunne ja mul on au võtta sinu kirss. keegi oleks teile õnnelik. " Ta vastas: "Ma ei teadnud, et kuradi tundus nii hea. Minu tüdruksõbrad kõik ütlesid mulle, et see on, aga see on lihtsalt uskumatu. See oli maailma kõige ilusam tunne, kuid tänan Jumalat, et sa oled kindel, sest ma olenMõtlesin iseendale, et ta oli tõenäoliselt mõne nädala pärast suur üllatus. Võib-olla ma võiksin oma tussis veel mõned koormused ära lasta, et veenduda, et ta rasestub. Minu kukk kukkus oma cum täis aukust välja ja vaatasin, kuidas tema tuss suletud. Me ujumasime üksteise relvades ja ma ärkasin paar tundi hiljem ja mu vennatütar lamamas oma kõhul, jalad levisid.
05-31-2021, at 08:48 AM
Alżntż

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
seks filmi izle etimesgut escort izmir escort izmir escort izmir escort rus escort keēiören escort Anadolu Yakasż Escort Kartal escort Kurtköy escort Maltepe escort Pendik escort Kartal escort sincan escort dikmen escort altyazżlż porno žižli escort mecidiyeköy escort bežiktaž escort escort istanbul ataköy escort bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort alt yazżlż porno gaziantep escort bayan gaziantep escort seks hikayeleri gaziantep escort Canlż bahis siteleri escort escort escort travestileri travestileri Escort bayan Escort bayan bahisu.com girisbahis.com etlik escort etimesgut escort antalya rus escort Ankara escort bayan Escort ankara Escort ankara Escort eryaman Keēiören escort Escort ankara Sincan escort bayan Ēankaya escort bayan hurilerim.com Escort escort istanbul escort beylikdüzü escort ankara escort